welcome to my life

Fixade klart hela stallet imorse innan jag drog till plugget. Idag måste jag få säga att jag har överträffat mig själv. Filosofi första lektionen med betygssamtal. Låg på ett härligt VG. Multimedia efter lunch. Ritade en till gubbe till vår film. Sen typ 2 timmar hål till svenskalektionen där jag kom på vad jag skulle skriva om, vilket var ungefär det vi skulle göra.

Åkte direkt hem efter skolan och nu har jag skrivit klart kladden till mitt svenskatal. Happy girl på mig själv alltså! Haha, det är egentligen sjukt att jag är stolt över det här, men är man mediaelev så är man.
Förresten är jag jävligt nöjd med mitt tal. Ändra vad jag skulle skriva om, fan va bra det blev. Börjar nästan gråta när jag läser det jag själv skrivit haha.

Funderar mycket starkt på att vara hemma imorgon. Har bara en lektion om dumma Anette kan svara på mitt mail och säga att jag får komp från grafen. Annars tar jag en egen komptid.



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0