APU

Jag är lite orolig över dig. Eller inte direkt orolig, jag vill bara att du ska må bra. Du gör väl de? Prata med mig. Du säger att jag ska snacka med dig, gör likadant tillbaka då. Jag blir bara glad.
Jag vet att det är lite jobbigt ibland, och jag kan inte förändra så mycket. Men jag lyssnar.

Fick reda på att vi ska ut på APU i 2 veckor, precis innan höstlovet! Fatta 3 veckor utan skola :) Gud va skönt. Jag vet redan vart jag ska ringa, hoppas de säger ja bara. Man har ju kontaker ;)


Mycket mer har väl inte hänt idag. Var inte i stallet förrens vid 18.00.. Fan, håller på att somna på nästan varje lektion. Hoppas det bara är en tillfällighet eller att jag ännu inte riktigt kommit in i systemet, för ska det kännas så här hela 2:an så vette fan om jag pallar :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0