Härliga måndag

Yees, då var första riktiga skoldagen avklarad. Konstigt är det; man grämer sig alltid innan man ska börja om hur jobbigt det ska bli, men hör och häpna - de va roligt! Eller ja, i början i alla fall. Somnade till en stund på naturkunskapen, missade inge viktigt direkt..
Valde till en kurs också, historia A. Kändes som om att de var bra att ha den med sig i bagaget om jag någonsin skulle få för mig att gå högskola - man vet aldrig med mig.
Så nu läser jag 100 poäng för mycket. Känner mig duktig på något sätt! Don't ask..

Schemat är fortfarande pain. Men jag tror att jag kommer vänja mig rätt fort. Fast segt kommer de bli, i alla fall på vinterhalvåret då det är mörkt typ 24/7. Stallet lika mycket som förut kan jag ju bara glömma! Känns knappt som om jag kommer hinna vara där alls.. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jobbar på det!

Red jobb på Loving idag också efter jag kört Jarre. Faan va märren springer under sadel! Skitkul!

Känner att sängen är som en mangnet idag - skittrött! Ska nog sova snart faktiskt..
Harre bäst!






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0