Just need some encouragement

Fick ett par skitsnygga skor av mamma idag, tack! :) Behövde verkligen lite uppmuntran idag känner jag..
Blev bjuden på kräftis av Svante och Maria idag, men kände att de skulle bli lite väl sent och både jag och Johan var väldigt trötta. Vi får helt enkelt ta de senare i veckan! Tycker faktiskt att de var väldigt gulligt. Haha :)
I morgon börjar allvaret på riktigt.. Kul med idrott första lektionen efter lovet! Jag måste verkligen skärpa mig på den fronten känner jag.
Måste börja övningsköra också! Inte så långt kvar tills jag kan gasa runt själv ju. Bil har jag ju redan, bara att gasa!
De ska bli jävligt skönt att klara sig själv faktiskt, även fast det är skönt att ha mamma som skjutsar ibland.
Känner att jag vill ha ett jobb nu, någon gång i veckan sådär. Något kul. Vad skulle passa mig? Förmodligen något med hästarna. Men vad? Kan inte komma på något som inte ligger allt för långt bort. Får väl se hur det blir med den saken.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha du har nog rätt om de <3 :D

2008-08-24 @ 20:32:16
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0