Kräftis och bilproblem

Oj, nu blev det mycket på en gång känner jag.
Körde lopp på Vallen igår, gick inge vidare alls. Satte på helstängt för att få lite mer go i hästen, men de lyckades inte. Istället för att ta i när jag var på honom så blev det galopp - diskad 600 kvar.
Först blev jag skitsur, men med eftertanke så kan ju hästen inte ha form för evigt. Synd bara att han kommer ur den nu när de större uppgifterna väntar..
Livia startade också - diskad. Min åsikt: för hettsig herre i vagnen! Så kan de gå när man vill vinna.

Turen var verkligen inte med oss denna dag. Hade krångel-bilen, och självklart så pajade den mitt på vägen! Fick stanna vid en busshållplats, sen kom My och Sara med ny bil och drog hem oss och hästen.
Hade lite kräftis på kvällen, dock utan skaldjur för min del! Haha, verkligen inte min grej.

Just nu känner jag mig bara helt död. Huvudvärk på grund av sömnbristen tror jag. Besviken är jag också. Väldigt. Orkar nog inte mer nu.
Fixade nästan allt om någon undrar.. Men de kanske inte är nåt? Kanske spelar de ingen roll?
Jaja..
Kirra mobilen nu, jag dör!
Fett kort och tråkigt inlägget blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0