Here we go

Snart smäller de, imorgon är det plugget för första gången efter sommarlovet.
Det känns inte så där jättehemskt som det brukar göra. Visst blir jag lite deppig några dagar innan, men det är mest över schemat. Det är sällan jag gör det, men jag tycker synd om mig själv. Vem vill sitta i skolan till klockan 17.30?! Dessutom på onsdagar då jag vill hinna åka till Valla också.. Hur fan ska jag hinna med stallet? Det kommer aldrig att funka. Tack skolan för att ni utnyttjar all min fritid! Tidigaste dagen: 15.45. Jippie.



Nåväl. Jag har ju själv valt att gå på gymnasiet, då måste jag ju vara där också. Skolka är inte direkt min grej heller. Jag får helt enkelt stå ut. Tur att jag tycker det är roligt i alla fall. Men att sitta framför skolbänken till klockan 17.30 på vinterhalvåret när det är mörkt känns faktiskt rätt hemskt.

Masserade Jarre som en halv toka idag igen. Någonting har roterat på honom vid korset på höger sidan så att den vänstra höftbensspetsen är 1 cm längre fram en den andra, vilket ger honom ett kortare baksteg med vänster. Men jag tror jag grejade till de, för fortkörningen gick bra och de såg bra ut i korset också.
Hoppas de håller i sig tills på lördag.
Har ett hyfsat tufft lopp på Valla, men allt kan hända och det är härliga prispengar också :)

Nästa lördag så har jag NRJ in the park inplanerat, men vi får väl se hur det blir med den saken. Har faktiskt lovat mig själv att jag ska gå, måste för fasiken få göra någonting annat nån gång! Inga superartister i mina ögon, men jag diggar de flesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0