Växtvärk på hög nivå

Sitter i skolan, har matte B om 40 minuter..
Nu vet jag varför min häst har varit så loj de 2 senaste starterna - växtvärk! Lotta var i stallet igår och kollade igenom massa häst, och min häst växer nå grymt. Sen var det lite hovleder fram som vanligt och ena framkotan. Hon sa att de skulle avta i början på nästa vecka, så de känns bra i alla fall!

Åter igen så vill jag gräma mig över dessa virriga ettor. Självklart; allt är nytt, stort och så, men man behöver fasiken inte kuta runt och skrika för de?! Jag får snart ett hysteriskt anfall. De blir inte bättre av att alla är fjortisar eller har ett annat ursprung, och ni vet väl vad jag har för uppfattning om dem? (Förlåt att jag säger dem, de flesta kanske jag ska säga..)
Jaja.

Måste också rekommendera en grej för håret - saltvatten spray! Mitt hår blir fan asbra utav de och snyggt. Sen luktar det skitgott också.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har faktiskt ingen aning ^^

Förrut när min blogg så någerlunda BRA ut så vare en kille som erbjöd sig att designa bloggen, men ja råkade ta bort allt förutom bloggvärde stjärnan haha ^^ Och nu ser det ut som en jävla knarkare äger bloggsidan, ska fixa den snart så att den blir lite roligare att läsa i !

Kramar <3<3

2008-08-27 @ 15:21:11
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Haha, jasså ok :P puss

2008-08-27 @ 15:57:04
Postat av: Linnea

Kommer ihåg att jag störde mig också som fan på de nya ettorna som började varje år! Gud så dryga domv var!

2008-09-01 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0