Here we are

Idag är det nyårsafton. Om någon liksom har lyckats missa de.

Jag sitter hemma hos Maria, popar musik och försöker tagga till. De funkar sådär, men jag tror faktiskt att vi båda två börjar komma igång nu! Klockan är bara 17.30 än så länge, ingen fara på taket! Vi har all tid i världen :)
Det är nu vi skapar minnen. Tillsammans. Det är de vänner är till för. det är fantastiskt.

Men nu ska jag faktiskt inte bli sådär jobbigt känslosam! Det orkar jag helt enkelt inte. Då måste man tänka så mycket på hur man formulerar sig. Det älskar jag. Men inte idag.

Som ni kanske har märkt så försvinner min bloggenergi totalt på lovet. Det måste betyda att jag har någon form utav liv! Haha.

Nej nu ska jag inte sitta här. Snart är det middag. Sen gittar jag och Marre härifrån. Hallå, vi kan ju liksom inte bara sitta här?! Vi kirrar party in a land far, far away, Enköping! Vi äger.
Såhär när vi väntar in de nya året så vill vi bjuda på ett litet rim, från oss två till er alla.

Bäst på fest, det är vi. 
Firar in tolvslaget med Moët & chandon, dans och skri.
Hela natten kommer klackarna vara i taket,
och nästa år ser ni oss festa loss på flaket.

Tack å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0