Emma goes Ålstabarn :)

Kom hem från Valla för inte så länge sedan. Det var jävligt kallt (smarta Emma glömde att pälsa på sig) men trevligt! Image slog på en sån där allmän och onödig galopp in på upploppet, jahapp där rök segern. Duktig häst.

Det är nu som jag egentligen ska sitta och plugga kärnkraft, men det är så grymt tråkigt. Hur mycket måste man kunna för att debattera i 30 minuter? Hur ska jag kunna veta de?! Nu får man lite halv panik faktiskt. Har inte pluggat ett piss och på tisdag är det tänkt att Emma ska sätta dit ett MVG i två ämnen samtidigt, mina slutbetyg hänger på de här. Fy för plugget.

Känner att jag måste börja vistas mer i stallet. Mitt andra hem allstå. Jag älskar de! Armarna gör det tyvärr inte. Jag har liksom en formsvaka för dagen. Den jobbas lätt upp igen. Nu jävlar.

Det var idag jag kunde se dig i ögonen. Det var idag jag verkligen förstod. Det var idag som jag släppte taget om dig, på riktigt. Fy fan va skönt. Ärligt talat. Det är lätt att vara efterklok, och det är jag. Man lär sig på sina misstag.

Nu ska jag frossa i Toffifee, ladda för kärnkraften liksom.

Ciao

Kommentarer
Postat av: evelina

åh, jag känner ångesten :(

fan

2008-12-15 @ 00:05:37
URL: http://explosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0