En onsdag i dess like

Idag är det onsdag. Om någon har lyckats missa de. En onödig onsdag för övrigt. Hade gärna vart hemma idag, men jag har sista redovisningen i foto A plus att vi ska få tillbaka våra matteprov, så jag övervägde att det var bäst att komma hit i alla fall.

Vi får väl se om det blir någe Valla idag, inte ett dugg imponerad av loppen som ska köras. Hade kanske vart kul att se Juggle Face i alla fall. Men jag vet inte. Det är kallt och de hatar jag. Har inte fotat på några veckor heller. Så himla roligt är det faktiskt inte. Eller det är roligt, men inte att stå där när det är minusgrader. Ensamt är det också. Det tycker vi inte om.
Fotograf är nog inget framtida yrke för mig i alla fall! Bara kanske. Ibland liksom :P

Den här veckan kommer att gå ruskigt fort. Sen är det äntligen lov. Efterlängtat! Det gick förresten ganska bra på debatten igår. Jag tror det i alla fall. Så mycket samhällsperspektiv blev det kanske inte, vet inte om jag får glömma mitt MVG nu?

Glömma är jag ju inte allt för duktig på. Men jag har kommit på hur jag ska lyckas bäst med de. Big secret you know.

Emma saknar fortfarande en häst. Det kommer hon alltid göra. Tills hon köper en alldeles egen. Nu ska jag strax gå till min mattelektion. Eller ja, om 25 minuter.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0