Grattis!

Strax har Emma en debatt om kärnkraft. Tre betyg ska sättas, två av dom är slutbetyg och jag har inte pluggat. Grattis!
Det brukar någonstans ändå betyda att jag kan en hel del om jag stuntar att plugga på, hoppas kan man ju alltid.

När jag ändå håller på att gratta mig själv för mina instatser så kan vi väl passa på att skicka iväg en gratulation till Mäster! Stjärnhästar dropar in i stallet titt som tät, inte så konstigt i och för sig.. Fama Currit kommer snart att stå på Stig H:s träningslista. Han verkar mer än nöjd på sin hemsida.

Igår hängde jag med Maria och kollade på en lite halvkonstig film, All the boys love Mary Lane. Inget som jag direkt kan rekomendera, slutet var de sämsta jag skådat på länge. Vi hade ju mysigt ändå!
Imorse hänkade hon med mig till plugget och så fotade vi mina studiobilder. Dom fyra årstiderna körde vi och det blev riktigt bra faktiskt! Finns på min facebook om någon vill glo.

Nej, nu ska jag fortsätta här. Med.. Tja. Jag vet inte.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fama Currit <3

2008-12-17 @ 01:12:58
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0