Music is my drug

Idag är det måndag. Om någon kanske har missat de. Emma är väldigt trött och skulle gärna hoppa över måndagar. Får sitta i skolan 1 ½ timme innan jag börjar, har idrott, historia och naturkunskap - tre väldigt onödiga och tråkiga ämnen.
Kunde inte somna igår, var way to pigg så jag låg och kollade på film ett bra tag. Det är på morgonen man ångrar sig. Att man vaken så länge alltså.

Jag är en sån där jobbig människa som lyssnar sönder en låt i taget. Går runt med ipoden eller har datorn på 24/7 och bara maler en och samma spår. Just nu är det Circus - Brtiney Spears. Jag vet, kommentera inte, men jag blir typ taggad av den på något vis. Eller jag känner mig sjukt cool när jag lyssnar på den i alla fall.

Har också en annan mycket stor talang. Är nämligen bäst på att komma på gamla, mycket dåliga låtar. Såna där som man egentligen aldrig har gilla. Sen kan jag sjunga den en hel dag. Det brukar vara en ny varje dag. Om jag är på hugget alltså. Vi får se vilken det blir idag. Igår blev det någon gammal Cher-dänga tror jag. Stackars mamma.

Jag har bra hårdag idag. Det händer inte allt för ofta. Kör inpackningar som en halv idiot, jag vill ha sådär långt hår som jag alltid hade förut.

Imorgon är det matteprov. Jag har bara gått igenom det en gång om jag ska vara helt ärlig. På något vis så känns det ändå som om jag har bra koll på de hela. Kanske är det en illusion eller något i den stilen, bara för att jag inte ska behöva plugga mer. Vem vet, inte du - vem vet, inte jag. Den kör vi idag!

Nu har det kommit massa ettor som kollar snett på allt och alla som vanligt. Sluta glo för fan! Jag hatar dom. Bara därför. Jag känner dom inte ens. Men våra ettor springer liksom runt och jagar varandra i korridorerna och skriker, leker allmänt bitchiga helt enkelt.
Som jag sa rätt högt till en tjej förra veckan, gå och dö.
Emma har visst blivit lite kaxig! Det är nog låten som gör de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0