Så kul som vi kan ha

Kände bara för att skriva av mig lite grann!
Igår var jag och Maria i stan och tittade på filmen alla snackar om, Twilight. En lite halvsmörig kärleksfilm kontrad med lite spänning. Även fast jag inte är speciellt förtjust i just smöriga kärleksfilmer så tyckte jag om den! Det är inte ofta en film får bra betyg av mig, fråga Mikaela så får ni se!

Efter de drog vi hem till mig och hade allmänt roligt, på de sätt som bara vi två kan.
Idag på eftermiddagen drog vi in till Valla på ponnygala, de var rätt okej! Fotade lite grann och var allmänt trevlig. Nu sitter jag här och har en sån där härlig hemmakväll, ensam. Jag tycker om de. Oftast. Om man inte börjar tänka för mycket.. Men de ska vi inte göra! :)
Ikväll kände jag faktiskt att de blev lite tråkigt, hade varit kul att hänga med några eller nåt. Jag har i alla fall julpyntat lite i mitt rum och käkat godiset som blev över från bion.

Imorgon blir det en hemsk pluggdag. Måste råplugga till matten, har prov på tisdag och jag har knappt tittat igenom de ännu. Måste försöka börja somna tidigare på vardagarna också. Jag hatar att vara trött. Men jag kan helt enkelt inte somna bara sådär. Tyvärr.

Ni har väl inte glömt min travnetblogg? Den är så grymt mycket roligare, både att skriva och läsa! Det tycker i alla fall jag själv.
Nu ska jag popa lite musik! Kanske upprepa förra lördagen lite grann, fast i mindre skala och ensam?

// Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0