Såhär i juletid

Har inte bloggat på ett antal dagar nu, jag orkar helt enkelt inte. Har varit i stallet sen lovet började, jobbat som en halv idiot. Vad gör man inte för de man älskar allra mest?

Idag är det julafton, en dag som jag faktiskt är positiv till. Visst, hemma hos oss händer det inte så jäkla mycket eftersom vi bara är tre stycken och ingen komm hit. Det är de som är så jäkla skönt.
Jag la ut julklapparna under granen imorse, fett många! Annars har jag inte gjort ett piss :)

Om en halvtimma börjar Kalle Anka, de bästa med hela julen! Karl Bertils Jul är också en stor favorit. Hoppas ni har läst mitt senaste inlägg på travnet. Om min tacos-jul alltså. Mycket intressant.

Nu ska jag gå och fortsätta vara social med min familj. Ni med!

Rent tradionellt sätt; God Jul!

Ciao som vi säger i Italien.

Kommentarer
Postat av: matilda

God Jul :D

2008-12-24 @ 14:37:27
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0