VIP och tomtenisse

Igår kväll var det julmarknad på Valla. Emma julade till det ordentligt och delade ut julklappar till alla galna föräldrar. Jodå, den lilla mjukishästen man fick var till barnen, men de var föräldrarnas egna tävling om vem som var snabbast att trycka fram en unge. Själv stod jag intryckt i en julgran och gjorde ett desperat försök att se glad ut. Se bildbevis på min travnetblogg (Obs! Det var Erik som var i farten med de supervackra bilderna).  

Hade min nya skitsnygga kjol idag, jag älskar den! Maria är liksom bäst på de där med kläder, för där är jag näst intill talanglös. Lite smak har jag, men de gäller ju att hitta grejerna i affären också..

Helgen som varit var grymt rolig måste jag säga. Roligaste på jävligt länge till och med. På söndagen blev vi VIP på Globen också, Mattan kirrar alltid de bästa liksom!

Veckan har gott snabbt! Kanske för att det inte var någon skola i tisdags. Var på tekniska och sen hängde jag och Marre runt i stora staden och gjorde ett försök att hitta julklappar och vi lyckades faktiskt ganska bra!
Imorgon är det fredag. Då ska vi hitta på något igen och på lördag är det lite galatime på Vallen.

Jag är hyfsat less på internet nu! Konstigt liksom.. Höll på att plugga till mitt matteprov, ska nog fortsätta med de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0