När pluggisen kommer fram

Just nu sitter Emma i skolan bara och bara räknar ner minutrarna till lovet. Ett efterlängtat sådan.

Ändå blir de lite plugg, självmant alltås ;) Lyckades halvt övertala min lärare att få skriva ett travrepotage till vår blivande webb-tidning på textkommunikationen. Jag ska lyckas övertala vår skola att travsporten är något för alla, inte bara gamla gubbar som de flesta tror.
Det kommer bli jävligt svårt. Måste kirra lite intervjuer. Det är jag fanimej bra på.

Jag som trodde jag fick fyra slutbetyg nu till jul, men efter lite räknande (som sagt, inget mattesnille) så kom jag på att det är sex ämnen:
Graf A
Foto A
Engelska A
Naturkunskap A
Mediakunskap A
Samhällskunskap A

Jag vet faktiskt inte till 100 % vilka betyg jag får, men Det blir nog MVG i alla förutom engelska och kanske samhällskunskap, vi får se. kan ju i alla fall inte vara annat än nöjd!

Emma vill så gärna ha en passhäst igen. Men bara en, som jag kan lägga ner mycket energi på. Jag har ju faktiskt bara två sena dagar nästa termin! Kvart i fyra räknas helt enkelt inte som sent. Jag ska fundera på de där. Klarar inte att vara utan stallet så mycket som jag är nu. Jag saknar det alldeles för mycket.

Tänkte att mitt förra inlägg på travnet skulle bli så jäkla bra, men de kändes inte så. Nöjd var jag i alla fall inte. Man är inte på topp jämt!

Jag är sjukt trött idag, satt uppe halva natten och popade musik. Evelina har gjort så att jag har fastnat i det där jävla spelet! Tänker inte ens berätta hur länge jag spelade igår.. ;)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Amandah

Tack för kommentaren! :)

Tycker både den här bloggen och bloggen på travnet är superbra! Är en mycket trogen läsare! :)

2008-12-19 @ 10:59:15
URL: http://amandahh.blogg.se/
Postat av: Sara

aa ja förstår inte att man aldrig kan få 1 jävla problemfri dag om året åtminstonde, suck :P

<3<3<3<3

2008-12-19 @ 14:49:51
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0