WoW-Jocke <3

Är det någon som kan tala om för mig vad de här med msn egentligen handlar om?
Man loggar in. Byter möjligtvis namn. Visningsbilden ändras typ två gånger om året, när man verkligen inte har något att göra.
När man väl har loggat in så är det i alla fall ingen som skriver. De händer typ lika ofta som de där med visningsbilden..
Den enda gången någon skriver till mig är om de vill ha en bild på en häst typ, haha! Emma är helt enkelt ett stort skämt, eller ett hatobjekt på msn.

Är det någon som vill göra en sån där superproffsig bloggdesign till mig? Jag går mediaprogramet och är dessutom kräsen, så jävligt skillad ska du vara. Jävligt alltså. Använda jag just ordet skillad? Skäms Emma.

Stackars Molly. Nu sover du för evigt.



Nu ska jag glo vidare på min älskade Björn aka Benjamin och WoW-Jocke. Jag älskar honom. Tror han är mannen i mitt liv.

(Glöm för guds skull inte min ironiska sida. Den som ni alla älskar.)

Puss

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack för tipset :) Fotat Vinka i tisdags, ska bara få in bilderna på datan så kan du få dem, om du vill (; hehe..

2008-12-26 @ 23:25:09
URL: http://flummsan.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är förfan inget hatobjekt på msn ! :D hahahah..

Lustigkurre-Emma ! :)

<3<3<3<3<3

Och ja vill fortfarande ha med dig på swedenrock! :(

2008-12-27 @ 11:12:39
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0