Don't give up

Medans jag sitter i datasalen och funderar över vilken sida jag ska somna vid härnäst så sitter familjen Melander på ett flygplan påväg över till andra sidan Atlanten. Avundsjuk? Nej, inte alls, vem har fått er att tro de? Jag är liksom bara sådär jobbigt avundsjuk att man tänker på de hela tiden, man vill liksom bara tillbaka till allt de underbara som finns där borta. Värme. Stränder. Billiga, underbara kläder. Språket och fantastisk travsport. Åker jag inte dit nästa år så vet jag inte vad jag tar mig till. Och alla konserter! Glo på sina favoritband hela tiden liksom.

Idag är det fredag, yeeehaa! Det känns lite sjukt. Vi får väl se vad som händer ikväll, inte riktigt bestämt ännu. I helgen ska jag i alla fall hjälpa Sandra i stallet med alla storhästarna och testa min sadel! Den står ju liksom där bakom tv:n och hånar mig.

Ur högtalarna dånar Eric Hassle - Bump in the road, fett fin text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0