Härliga onsdag

Det var länge sen jag skrev ett sånt där morgoninlägg på onsdagar som jag alltid gjorde förut. Så jag gör de nu.
För er som ännu inte har uppmärksammat de så har jag namnsdag idag! Elisabeth står det i almanackan. Onsdagar är en rätt dryg dag, i alla fall fotolektionen med medias stora hatobjekt Jan. Han är liksom så dålig så att folk slutar gå till fotolektionerna. Jag har i alla fall Bertil min andra lektion, Jans motsvarighet alltså. Lucky me.

Bloggar handlar till stor del om mode och "dagens outfit" som så många väljer att kalla det (väldigt löjligt enligt mitt tycke). Ändå vill jag passa på att påpeka att jag har mina Koola Anna-klänning i dag. Jag älskar den! Kanske något kort på sidorna, men lite häck får man väl visa? Nej, så hemskt är det faktiskt inte. Fast de ryktas ju om att jag har snygg rumpa.. Haha! Parodi liksom. Jag vet mer än vad ni tror ;)

Några cp-störda ettor från mitt program sitter i entrén med en bergssprängare som hörs ändå hit. Imorse när jag kom och skulle gå fram till mitt skåp så stod dom där mitt i korridoren två stycken och dansade. Asså seriös dans, ni vet sådär som man gjorde när man var liten. Övade in en "nummer" när alla gör likadant. Dom går ju trots allt i ettan så varför inte.. Grejen var att dom är så jävla seriösa och att deras kompisar står runt dom och tittar på som om att de var helt normalt. Vart är vi påväg egentligen..? Jag hatar våra ettor. Jävla blondiner som tror dom är nåt. Inget illa menat mot blondiner, då jag själv är en.

Imorgon är jag näst intill ledig! Ska vara på riksdagen i någon timme, sen är jag fri! Nu ska jag popa vidare på ettornas låt, för dom verkar vägra att byta också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0