I mitt huvud är headern perfekt..

Som ni kanske har sett (om inte, titta för fasiken!) så håller jag på att göra en header till min blogg. Jag kan ju säga så här; det går mindre bra! är nöjd med själva utseendet, men den är ju på tok för liten! Vet inte hur jag ska få in den i storleken som jag sparat den i. Jag kämpar liksom vidare, men har ni något tips så kasta gärna in de!

Idag har har inte åstakommit någonting i skolan, möjligtvis lite på grafen. Jag och Evelina hade laddat upp i princip hela veckan för dagens bullköpa av några muppar som skulle komma till vår skola. De vissade sig till och med vara mer muppar än vad jag hade trot. I och för sig så såg jag dom aldrig med egna ögon, men att sitta mitt i skolans korridorer och spela sämsta musiken kändes inte så positivt. Vi vände liksom innan vi ens var halvvägs fram.

Herregud, nu försöker jag till och med att göra ett inlägg om bullar intressant. Vet inte riktigt om jag lyckas.

Jag känner att jag nästan har blivit lite för ironisk sedan jag började blogga på travnet. Men ibland känns det liksom som om att hela bloggfilosofin där är att vara ironisk, en gnutta i alla fall. Själv tycker jag att det blir så mycket mer underhållande om man inte är hundraprocentigt seriös hela tiden, det har en snubbe liksom lärt mig.
Liksom är också ett ord som jag älskar att använda när jag skriver. Stop me!
// Emma Wahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0