Långkallingarna is back!

Härliga onsdag! Lill-lördag på hög nivå. Nej, men onsdagar är en rätt skön dag, rätt sega lektioner men man behöver inte tänka allt för mycket.
Emma gjorde lite halvt succé på matten igår, jag var den enda som inte fråga om hjälpa på hela lektionen!! Man undrar vad som har hänt liksom.

Idag är det som sagt Valla. Pluggat lite startlistor och jag ska in! Jag måste. Har inte sett en häst på över en vecka! Det är katastrofalt. Nästan i alla fall. Sockorna (observera att det är Calvin Klein), långkallingarna och mössan är med! Dock inte på ännu. Då skulle jag svettas ihjäl.

Skrev inte för allt så länge sen att jag har börjat vara kanske lite väl ironisk i mitt skrivande. Jag har kommit på varför (jippie..). Först så smittar det av sig från konkurrenterna, plus att när jag inte har något viktigt eller känslosamt att skriva om så blir det lätt ironiskt. Jag tycker om de. Ofta jag bloggar om något viktigt egentligen.

Funderar på hur jag ska få fler besökare, som dessutom kommer tillbaka. Just nu har jag inte mer ungefär 20 läsare per dag. Det är fan dåligt. Jag skulle vilja ha en egen hemsida, men så intellegent är jag inte ännu. Tyvärr.

Nu börjar min första lektion om 50 minuter, matte! Jag ska försöka vara VG-barn idag också. Just try you know.

// Emma Wahlberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0