My place in life

Man ska göra de man tycker är kul i livet. Man ska vara på ställen där man tycker om att vara, med människor man gillar och som gillar en tillbaka.

När man väl har hittat sin plats i livet, det där speciella stället med den underbara känslan så är man lycklig. Jag trodde jag visste vart min plats var, men de visades sig inte vara så som jag trot och velat att det skulle bli och den lyckan jag hade försvann så snabbt att jag knappt hann förstå det.

Igår när jag skulle somna så slog det mig vart jag hör hemma. Ålsta är mitt hem. Så enkelt är det. Och så kommer det alltid att vara. Där sviker ingen. Där vill ingen såra eller göra någon ledsen. Där borde alla få vara. Man måste vara där för att förstå. Den lyckan ska man inte förstöra eller hoppa över. Den ska man ta vara på så länge man kan. Jag är lyckligt lottad utan att ens ha förtstått de själv.
Som någon sa; there's no second chances in life..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0