Ringaren i Notredam

Sitter hemma i vardagsrummet och tycker lite halv-synd om mig själv. Jag hade sovmorgon idag till 12, men när jag vaknar vid halv 11 så är mitt högra öga helt igensvulet och ögonlocket och dubbel så tjockt :S Satte igång med min moodboard, ett slags kollage om mig själv till grafen, men när jag skulle skriva ut alla bilder så fuckade skrivaren upp sig, så gick de med det.

Gick upp för att mata grannens urhäftiga katt, Boris, och då tänkte jag, äsch va fan jag tar min dagliga promenad när jag ändå är ute. Gick faktiskt alla slingor på 30 minuter! Fett jobbigt var de och så fort ögat blir kallt så svulnar de ännu mer, haha jag ser ut som ringaren Notredam typ :P

Nu ska jag kasta mig in i duschen och glo på tv, slappa med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0