We made it!

Gott folk, Emma har klarat av ännu en mördartisdag! Det är liksom Evelinas benäming på de hela och jag är villig att hålla med henne till 110 %. Skolan är så jävla pain, men man är så stolt när man levande har tagit sig igenom dagen. Kan ju inte låta bli att vara lite extra nöjd över dagens sista lektion som var matte. Som någon sa, vi jobbade som dårar och frågade endats om hjälp en enda gång! Evelina ett tips sen på provet: gör alla tal två gånger så blir det rätt! :)
Lite sorliga är vi dock. Haha. Ha..

Jag har upptäckt att jag har sjukt mycket låtar på min media player, så nu lyssnar jag som en dåre på gamla låtar varje kväll. Sitter där, glor på skärmen och sjunger. Övriga familjen är ju inte allt för happy över de. Nu halvrockar jag Switchfoot. Ja, I know, det är ett religiöst rockband och hur nu de kan gå ihop kan vi ju alla fundera över, men dom är faktiskt bra! Speciellt rockigt kan jag inte påstå att det är, men både elgitarr och trummor ingår. Då funkar de väl va?

Jag var i Stinsen en snabbis idag. Prövade ut ett par pjuck på löplabbet, får så ruskigt ont i knäna när jag springer, så nu är de kirrat också! Mamma payade liksom (som vanligt tänker ni, men tänk inte så :) Stötte på en snubbe som jag inte gillar allt för mycket, haha han hälsade inte ens :P Jag tittade liksom på honom och precis när bokstaven h ska glida ur munnen på en så kollade han bort. Jävla tönt. Inte för att han har hälsat när vi till och med suttit i samma bil, men i alla fall. Me don't like. Kanske vet han om de.

Känner att jag måste få min travnet-blogg lite mer personlig. Jobbar på de! Nu popar jag vidare!

Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha, bara man köper godis för en tia och gör alla tal två gånger så kommer det gå galant :D



haha våran humor alltså <3

2008-11-18 @ 20:24:22
URL: http://explosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0