APU utan dess like

Hängde på Solvalla igår och fotade massa häst, skitroligt! Nu fattar man hur jävla dålig min kamera är när jag fick låna en från redaktionen!
På tv var jag också, i introt till Vinnare på tv4+. Blomman flimade mig är jag stod och visslade med ett program typ. Haha!
Nu sitter jag på min mammas jobb och ska strax dra mig ner till tåget. Idag blir det Täby galopp hela dagen och plåta, sen blir det tillbaks till redaktionen för att redigera bilder och vara med på någon lögndetektor-grej som dom gör med en kusk. Tänk om man fick göra det här varje dag!
Laddar upp bilderna jag fotat sen på min bilddagbok, antar att de flesta som läser det här kollar där också ;)
Nu blev det plötsligt lite bråttom, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0