Bloggare/bilduppläggare

Erbjudanden blev plötsligt många. Jag tror jag dör av lycka. Eller nej, det gör jag inte alls föresten. Men jävligt kul är det! Skulle kunan sluta plugget på en gång. Inget mer om det egentligen. Kan ju bara säga så här; kan Niklas Robertssons blogg ge läsare, nog fan kan jag skriva då! Nu ska vi inte vara allt för taskiga här.
Har inte så jätteroligt just nu om jag ska vara helt ärlig, sitter och laddar upp bilder på någon jäkla server. Men det funkar! Första tråkiga uppgiften på praon.
Ikväll är det som sagt fotografering, så ser ni någon lite brud på som kutar runt på stallbacken eller vid mållinjen så kanske det är lilla jag! Nej, nu ska jag blir klar med det här så jag får gå ner på backen någon gång. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0