Deprimerande

Varning! Inlägget är deprimerande.
Onsdagar. Inte direkt min favoritdag kanske. Idag blev den lite bättre i alla fall. Slipper texten, sista lektionen som är över 2 timmar lång. Läxa har jag ju i och för sig, men den tar vi sen..
Jag har kanske inte varit allt för aktiv på mitt naturkunskapsarbete som ska vara inlämnat på måndag. Och så när jag äntligen tar tag i det ordentligt igår kväll så gick allt åt helvete. Svårt att förklara, men jag lyckades med att inte spara de två sidor jag skrev. Jag höll fan på hela kvällen! Jag var fan nära gråten och datorn var i riskzonen men den klarade sig..
Haha, världens största grej var det ju inte direkt men det kändes som om allt bara var skit. Man kämpar som en idiot för att ligga steget före för att kunna göra vad man vill efter skolan och på helgerna, men det tjänar ju ändå ingenting till. Lärarna kommer bara med nya grejer hela tiden. Att prioritera bort auktionen och Vallen i helgen känns piss, så jag får plugga matte som en bög de kommande dagarna så jag slipper de i helgen..suck.
Nåväl, jag satt i alla fall i skolan i en timme i morse och skrev om arbetet. Vill jag lämna in det så kan jag. Fast bättre kan det i och för sig bli..

Måste fota lite människor idag, tror Amy får vara modell. Kom fram soljävel!
Jag vill ju åka in till Valla idag och se när Erik kör gunga med Loving i sista loppet, men det blir nog inget med det eftersom jag måste plugga. Suck igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0