Lite hemskt är det..

Det känns nästan på gränsen till hemskt att säga det. Men sedan jag sålde min Jarmo så har jag helt plötsligt tid. Tid till att plugga ordentligt. Tid till att motionera. Men kanske det bästa av allt; jag har tid till att göra absolut ingenting. Det är en väldigt skön känsla faktiskt. Att känna att man verkligen inte måste göra någonting. Men jag tror inte att jag kommer klara mig så länge på det här. I längden blir det jävligt trist.
Inte för att vara traskig på något sätt, men jag förstår inte hur folk som har kompisar som intresse kan vara nöjda med sitt liv. Kanske är det för att jag är ständigt van vid att ha ett måste med mig, att jag hela tiden har något att göra.
I längden så är det väldigt skönt att alltid ha något på gång.
Som sagt, snart hittar vi väl någon schysst pålle att ha roligt med. Fan va kul det ska bli! Äntligen säger jag bara..
Från och med 1 januari så får man ju göra alla kategori 4-lopp(tror de var 4..) oavsett vilken licens man har också. Då kan vi köra/rida alla lopp sjävla också. Tror att F-licensen ska utökas med några år också, till 20 eller hur det nu var.

Idag startar min tävlingshäst på Solvalla med Goop i vagnen. Det går ju inte, ingen kille på den hästen tack! Nåväl..
Ny mobil har jag nu också! :)
Jag tycker verkligen om den, min stil på något sätt. Ah.
It's not my time med Three Doors Down är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0