Lovely times

Underbara onsdagar. Inte! Men idag fick jag faktiskt sova så att jag bara var här en timme för tidigt. Jippie!
Jag känner lite halvt panik just nu.
Det är mycket den här veckan, skitjobbig uppgift i historia och redovisning i engelska på fredag. Jag har inte ens börjat på historian. Nästa vecka är det praktik! Fatta att jag inte behöver vara i skolan på 3 veckor. 3 veckor!! Inte en enda läxa heller, vi ska bara skriva ett repotage om vår praktikplats. Känns nästan som om jag ska ha sommarlov, haha :P

Kan någon bara säga åt mig att börja övningsköra?! Jag har fan gjort de en gång och om 7 månader så fyller jag 18. Kanske dags att börja innan snön faller..
På torsdag så fixar en annan snubbe det i alla fall, då åker vi land och rike grabben. Nej, inte för stora förhoppningar nu. Annars blir det tredje gången gillt.

Nu ska jag ha min sista mattelektion innan lovet :) Igår var det prov så jag antar att vi inte kommer att börja på något nytt. Gud så härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0