Ny frilla

Fixat ny frilla har jag gjort sådär på morgonkvisten. Kan inte påstå att jag blev jätenöjd, men färgen blev skitbra! Klippningen var inte dålig, men det hände liksom inte så mycket med min frisyr. Nåväl.
Så mycket mer har jag inte hunnit gjort hittills, har typ ringt runt till halva Sverige men alla verkar vara upptagna just nu. Hmf. Evelina kanske var lite sugen, men vi skulle väl höras sen.
Sitter lite halvt bänkad framför travet nu, kul kan jag inte påstå att jag har.

Jag vill prata med dig men du verkar inte förstå de. Det är ingenting allvarligt, men när du loggar ut från msn utan att ens svara så känns det faktiskt sådär. Vad är det med dig? Jag förstår ju ingenting. Det kanske inte är något speciellt som du säger, men du behöver väl inte vända allting så fort? Det känns som om det är allt eller inget liksom. Prata med mig för guds skull människa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0