Sovmorgon

Lyckades faktiskt sova ut till 11.15 idag, även fast än jag vaknade typ 30 gånger men men :) Har kvällstjänst på Vallen idag, så jag börjar inte förrens vid tretiden! Såg att Erik lagt ut min artikel vid 11 idag, Ludde och Karis dyring färgstarka kontraster heter den. Gillar faktiskt inte rubriken så mycket, men han gjorde de så fine :P
Tänk inte på min byline bara är nu gulliga, ingen höjdare att bli plåtad vid 9 på morgonen första dagen liksom..

Intervjuen igår med Daniel var fan bäst! Jag får faktiskt inte avslöja något, men intressant var det. Sorry Johan, men han var fett snygg. Haha!
Idag blir det som sagt intervjuer och fotografering för min del. Måste kontakta Kanal 75 också, ska ju vara där nästa vecka.
Nej, nu ska jag bädda sängen så min pojkvän blir glad när han kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Kungen

haha, bra att du bad om förlåtelse annars hade jag blivit fruktansvärt avis!

2008-10-15 @ 14:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0