Travnet

Känner att jag måste blogga. Har varit lite mycket just nu, sitter framför datorn och skriver hela dagarna så pigg på det kan man ju inte påstå att man är när man kommer hem.
Det är kul på travnet i alla fall! Alla är schyssta och jag lär mig asmycket. Lite stelt kan det vara ibland, det blir mest snack om det jag gör och inte så mycket runt omkring.
Har gjort en artikel och notis idag, imorgon är det repotage och fotografering som gäller. Skojsigt värre! Alla tar mig fett seriöst i alla fall, gör precis samma sak som de andra fast än jag kanske har lite mer tid på mig.
Tidspressen är det jag lärt mig mest om hittills. Det är en stor omställning från skolan.
Det jag har en vecka på mig att göra i skolan ska jag åstadkomma på en dag nu, helst med ett bättre resultat också.
Lägger ut en länk när mina grejer kommer upp på sidan!

Idag har jag varit först och skrivit som sagt, sen vid 13-tiden så drog vi oss in till stan och gjorde en intervju med en kille, asintressant!! Men jobbigt var det, två timmar på ett café. Jag har nog aldrig lärt mig så mycket på en dag i hela mitt liv tror jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0