Amazing

En sån här lugn helg har jag nog aldrig haft i hela mitt liv. Inte vad jag kan minnas i alla fall. Det är väl både positivt och negativt. Skönt att inte behöva göra så mycket mer än vad man orkar och vill. Eller nej, negativit är det inte. Bara i längden.
Imorgon är det första dagen på travnet. Det ska bli skitkul, men lite nervös är man ju. Det känns faktiskt just nu bara som en stor press på grund av mitt projekt som ska utföras. Äsch, det blir som det blir. 
Idag ska jag idrotta frivilligt kära vänner. Haha! Men lite pushing. Eller mycket. 

Igår var det en heroisk duell mellan Commander Crowe och Triton SundÅbytravet. Vilken insats av Commander! Trots att han fick vika ner sig med en tredjedels nos så var han helt fantastisk. Att kunna gå i dödens mot de hästarna, den distansen i sin blott 24 start och ändå inte ge sig på upploppet är ju fan otroligt. Han såg helt slagen ut in på upploppet, ändå kämpar han så tappert.
Triton var ju inte direkt heller dålig. Med en startgalopp kan han ändå trycka ner sina konkurrenter på de sätt han gör. Fantastiskt.

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på Travnet. Det kommer du sköta jäändrans bra!



Triton sund <3 :)



Pussar

2008-10-13 @ 13:11:13
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0