God morning people

God morgon gott folk!
Nu sitter jag här på mammas jobb igen, annars kommer man ju inte hemifrån liksom. Hade ingenting speciellt för mig så sen drar jag in till stan och umgås lite med Anja och Felizia
Igår hängde jag ett tag hemma hos min pojkvän innan vi åkte in till Valla. Vi såg i och för sig bara de sista tre loppen, de sista var väl mest intressant för våran del.
Melanderpojken slutade 3:a i mål med en hårt pullande Limen och Svante da man kom placeringen efter. Surt! :P

Läste på vise versa travsidor att herr Reden redan ska sluta hos Goop för att börja hos Stall Zet. Meningen är att han och Elin Gustafsson ska träna hästar som ett slags team. Kanske flyttar han dit på grund av andra andelningar också..? Vi kan bara spekulera, eller hur? ;)

Nu är det ju lov för hela slanten! Fy fasiken va skönt. Har väl inte så jättemycket inbokat egentligen, hänga med lite kompisar och fira 1-årsdag med mr J, mysigt!
Nu svamlar jag bara för att jag inte har något att göra. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0