@ work

Sitter på jobbet. Haha, kändes faktiskt rätt coolt att säga så!
Ska skriva ett repotage om min arbetsplats till skolan, men Emma har idetorka så här tidigt på morgonen. Alla verkar vara galna på travnet på fredagar. Antagligen för att det är V75 imorgon, everyone is busy och jag sitter här med huvudet pendlade fram och tillbaka på alla som går förbi. Eller springer förbi kanske jag ska säga.

Kom på en grej i morse när jag satt på tåget. Jag hatar tåg. Mest på morgonen. Stämningen är ju sämst! Alla sitter typ helt knäpptysta och försöker verkligen att låta så lite som möjligt. Ingen vet vart man ska sätta blicken så det blir att alla kastar små konstiga blickar på varandra och alla tittar ut genom fönstret på det som man liksom aldrig har sätt förut. Kör man inte på den stilen så är det ju såklart världens sämsta morgontidning Metro som gäller, man läser de som egentligen inte har något värde.
Jag gillar inte tåg helt enkelt.

Min underbara människa ligger och sussar i min säng just nu. Snyggning. Han sa att jag var söt imorse. Det är sånt man vill höra innan man går liksom.
Idag är det fredag gått folk. Blir nog chill. Kanske drar in till Valla imorgon och fotar lite, skulle visst bli fint väder. Annars hoppar jag nog de.
Jag är ju visst på skrivhumör för fan. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0