You can do it

Jag har ångest. Mycket ångest. På tisdag är det matte b-prov. Och lilla Emma pluggar inte. Jo, lite, man jag kan ju inte påstå att typ en kvart räknas som plugg när hela helgen typ är fullspäckad.
Jag är så less.
Less på att jämt behöva plugga. Jag klagade fan aldrig på skolan förut, men nu är det värre än någonsin. Lärarna är tokiga. Ibland känner man bara för att ge dom en fett smäll i ansiktet. Men jag tror inte det hjälper. Då får jag säkert ännu ett arbete att lämna in.

Imorgon är det no school och Valla för hela slanten. Sista loppet med Jarmo, sen får jag inte med mig honom hem igen.. Fan, det är nästan lite sorligt.
Det lär ju bli värsta inlägget i helgen om honom. A, så får det bli.

Hämtad ska jag bli också. Av Johan Håård i egen hög person. Hoppas gör jag i alla fall. Om du klarar de. För det gör du. Annars tar jag bussen, men det är inte lika kul.
Sen tar vi bara en biljävel och åker nånstanns. Fett nice.
Ikväll är jag riktigt trött.
Matteboken ligger bredvid mig och skriker att jag ska öppna den. Men det vill jag inte.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

Sv: ahahhaa äääre sant? :D:D

2008-10-02 @ 21:58:47
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0