Hm..

Känns bara som om att allt är lite allmänt tråkigt just nu. Det är sjukt mycket i skolan helt plötsligt, prov och arbeten som ska lämnas in och göras klart stup i kvarten. Jag är ju så intelligent som alltid vill jobba själv också..
Hade nästan gett upp hoppet om att någon ville köpa min häst, nu är dom på mig som galningar! Kvar i Sverige blir han nog i alla fall och det är nog de jag är mest glad över. Det skulle liksom kännas bäst.
Så farligt kommer det inte bli att lämna dig tror jag, jag visste ju själv att jag inte skulle ha dig mycket längre än så här, kan ju inte sitta och köra ponnysar för alltid.

Lilla Livii försvinner ju också nu. Jag tycker verkligen om henne, lika mycket som jag tycker om min egna häst faktiskt. När ska jag hinna säga hej då till henne då? Kanske blir det inte mycket bättre om jag gör de? Jag vet inte.

Jag tycker det är så jävla tråkigt rent ut sagt när vi inte hinner ses på några dagar. Jag  vet inte varför, men jag blir nästan sur på dig. Det är ju inte ditt fel! Förlåt..
På fredag då? :)

Just de. Jag hatar matte B, iq-befriad på den punkten.. men vi kämpar på!

Kommentarer
Postat av: evelina

yes we do! matte b(ajs) må vara det värsta som finns men fan klart vi ska klara det :D

2008-09-10 @ 22:59:09
URL: http://explosions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0