Klagostund

Nu måste jag få klaga lite. Igen. Men den här dagen är typ sämst på länge. Skolan behöver vi väl knappt tala om?
Jag som valde graf för jag tyckte det var roligast i ettan, nu är de bara jobbigt! Jag hatar i och för sig när jag inte kan fixa saker själv på en gång, och med dom programmen vi arbetar med så tar det väl en hel livstid att lära sig allt!
Nåväl, jag gör det jag ska och lite till men kul är det inte..

Hade inte så jättemycket att göra i stallet idag heller, fixade klart hö:t och vattnet och pysslad med pållarna. Layer sprutades idag. Det är en riktigt häst de! Ni ska få se..
Min häst har feta pälsen även fast han har gått med täcke. Sånt gillar vi inte.

Ikväll händer nada. Jag ska plugga. Jag vet. Det är sorligt. På en fredagkväll. Nästan så man vill börja gråta. Men mycket mer har jag inte att göra ikväll, då slipper jag det i veckan sen. Fy fan på mig.

Lite positivt kan vi ju ta också. Nej. Jag kommer inte på något. Jo! Läsartopp på bloggen idag, jag lyfter på hatten! :)
Fick VG på historiaprovet också. Duktig Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0