Pluggning

Fan va tungt de var att gå upp imorse. Kom till skolan halv 9, men min första lektion, idrott, började inte förrens vid 10. Men när lilla Emma kommer hit så behöver vi inte ha någon idrott. Jippie, jag kom halv 9 och min första lektion börjar 10 i 12!
Sånt här jag kan få damp på. Att bo där jag bor är sämst. Jag kan inte ta mig någonstans själv utan att be om skjuts. Körkortet är efterlängtat. Men då kanske det är dags att man börjar övningsköra också? Hm..
Inget stall idag, eftersom jag inte kan komma hem själv. Cp.
Idag blir de pluggdag på hög nivå. Har två tuffa veckor framför mig. Imorgon är det samhällsekonomiprov. Nästa vecka ska mitt naturkunskaparbete vara klart, de muntliga i engelska ska vara klart och så har jag matte b-prov. Oj, glöm inte repotaget i text också!
I'm dead.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjaba! :D

Äsch lite smågnabb med morsan :D



Ja, det är benvärmare med dragkedja. Skitballa :D

Mohaha, äntligen haru skrivit massa blogginlägg.

Go emma , haha <3

2008-09-29 @ 22:04:08
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0