That's right folks

Idag på långa morgonlektionen redovisade vi våra analoga, abstrakta bilder. När jag tittat på alla andras och sedan såg ner på mina som låg där på bordet så kände jag mig plötsligt väldigt duktig. Jag är fan bra på att fota, framför allt på att hitta motiv. Det kändes riktigt jäkla bra. Ah, de gjorde de.
Hade en bild kvar att kopiera upp, tog en halvdålig, orkade faktiskt inte lägga ner så mycket mer energi på de där, inte speciellt kul.
Nu sitter jag här och väntar på att hitta en lunchpolare. Verkar vara ont om dom för tillfället.
Har ont i huvudet idag också. Jag tror jag vet problemet. Jag är konstant trött. När man är van att alltid vara pigg så är det jäkligt drygt att känna så här hela tiden. Äsch, det går nog snart över!
Från och med idag, den 23 september 2008 ska Emma Wahlberg plugga gärnet på lektionerna. Japp! Man är väl i skolan för att arbeta, inte sitta och glo i väggen eller vara inne på bilddagboken 24/7? That's right folks.
Pratade med min fotolärare och min mentor om praon idag, kände att det blev lite för överseriöst men han skulle ringa upp travnet-snubben och snacka lite allmänt om vad jag kan. För jag kan ju.
Veckan känns allmänt uppbokad med aktiviteter. Fett kul!
Nej, nu hungrar jag snart ihjäl. Ska snacka lite skit med någon först. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0