The voice is gone

Nu har jag typ ingen röst kvar, försöker spara på den så mycket som möjligt. Imorse ringde någon tant från vårdcentralen och ville prata med mamma, haha hon hörde typ inte vad jag sa.
Jag dricker te typ 24/7 och jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är hes (även fast vissa verkar tro de..). Orka vara sur på mig, vad fan har jag gjort dig?! Aja.. skitsamma..

Idag köpte jag en egen montésadel! :) Beställde den på internet från Gävles travshop och tillbehören shoppade jag från Feed n Race. Köpte en 3-kilos, smal och smärt som man är. ;)

Har popat musik hela dagen, men de är askittråkigt för jag kan ju inte sjunga! Man kan ju inte lyssna på musik utan att sjunga..

Körde sista jobbet innan Derbyt igår, kändes riktigt bra faktiskt. Fast såhär kändes de innan Valla förra gången också, då var han skitkass i loppet.
Lite seg har han blivit de senaste 2 starterna. Men som sagt så växer han, och jag tror de sitter i lite fortfarande. Balansen blir i alla fall ett hål kortare på käken och helstängt.
Min häst fraktas ner av Ylva tillsammans med Tyra, de blir kanonbra!

Är det ingen som är intresserad av min pålle på riktigt eller? Verkar inte så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0