Friluftsliv på hög nivå

Hänt rätt mycket idag faktiskt.
Var i skolan kvart över åtta, mötte Evelina och drog till Lillsjön. De sög. Gick promenad i en halvtimme och kokade te med inslag av skräp i en timme. Blöt om fötterna blev jag också. I don't like friluftsliv.
Gittade tillbaka till plugget och käkade lunch. Jobbade typ en kvart på historiearbetet och sen hade vi en rolig, observera rolig håltimme i typ 3 timmar. Naturkunskap i 40 minuter där jag inte gjorde ett piss typ.
Sen var de dags för den årliga skolfotograferingen. Blev lika sexig som vanligt. Jippie. Orkade faktiskt inte gå på körkortsteorin eftersom de bara va 40 minuter kvar på den lektionen. Vi skåpen mötte jag Matilda och gjorde henne sällskap till bussen. När den kom så slog de mig att jag också kunde åka den.
Mycket prat blev det om allt möjligt. Vad jag har saknat dig! Kom på de liksom när vi satt där och snackade.
Bestämde att vi var tvungna att ha lite party nån helg. Inte bara säga, det ska utföras också. Fan va kul!
Ringde på lite häst också, får se vart de leder.
På torsdag är det biotajm för hela slanten. Patrik 1,5 står på schemat, najs!
Försökta skynda mig lite i stallet för att hinna hem och plugga men jag blir ju så jävla trött när man sätter sig i bilen på väg hem.
Jag är trött konstant, hur mycket jag än sover på natten, och det är skitjobbigt. De är fan tufft att gå i skola till fyra-halv fem varje dag och sen åka direkt till stallet och vara aktiv där också. Vad gör man inte för sina intressen :)
Imorgon åker Johans brutta hem. Wiiihooo!
I have an headache.. blä.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahha tack :D Nu jäävlar !

Allt bra med dig annars?



Puss <3

2008-09-22 @ 23:17:07
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0