What I'm i doing?

Ibland så undrar jag verkligen vad jag håller på med. Jag trivs inte. Eller ibland, men de händer inte allt för ofta.
Jag vill ju att det ska vara bra. Men det är de inte.
Jag passar inte in nånstanns. Från att ha varit en av de snackigaste i klassen och typ gravat 24/7 har jag blivit den där snälla tysta tjejen som bara är en i mängden.
Jag vill inte vara en i mängden. Jag hatar de. Jag är ju inte sån egentligen. Det känns som om jag dras mellan två världar. Jag vill vara alla till lags. Eller egentligen så vill jag inte de, men jag är så jävla snäll så jag låtsas vara någon som jag kanske egentligen inte är. Va fan, jag skiter väl ärligt i hur det är med dig? Om jag brydde mig skulle jag väl fråga? Det har förändrats sen ettan. Det är faktiskt skönt. Bara jag som kan förändra allt, jag vet de. Jag får väl vara med vem fan jag vill. Ofta man behöver gå runt med samma people hela jävla tiden..

Imorgon är de fucking friluftsdag igen, typ den tredje eller nåt vi har det här året. Vi går fan media, inte natur.. Aja.. Börjar ju egentligen klockan 10 på måndagar, nu blir de inget med de.. Möter Evelina kvart över 8 i skolan om vi ska hinna gå till mitt absoluta favoritställe Lillsjön.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är just detta jag gillar med dig iaf.

Att du är ärlig och orädd för att uttrycka dig.

2008-09-22 @ 23:22:27
URL: http://toxic08.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack Sara, sån feedback behöver jag!

Jag mår bra, själv då? :)

puss

2008-09-23 @ 10:00:01
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-23 @ 10:06:16
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sara

Hihi va bra :)

Härligt att du mår bra iaf.. ja mår också bra fan :D Trött bara, men vemfan är inte de lixom ?



Take care !



Puss <3

2008-09-24 @ 00:39:00
URL: http://toxic08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0