Our stuff

Sitter vid sam:s datorer, jäkla amatörgrejer om man jämför med vårt stuff ;)
Har engelska, ska skriva om växtligheten i Australien och redovisa det muntligt. Jippie.. Letar fakta, men just nu så orkar jag inte koncentrera mig och läsa på engelska. Sen är det bara svenskan kvar, sen blir det Kista och bio för hela slanten. Väldigt mysigt faktiskt.
Åkte in till Vallen igår, det var väldigt trevligt och mycket fina lopp.
Snacka om man att fick hjärtat i halsgropen när Micro Mesh hade sina egna ideér vid fotograferingen.. Som Kjelle Brandt skrev över hela Pershing: Sånt här går man ju och väntar på varenda jäkla onsdagkväll!
Jo. Lite kan jag väl faktiskt hålla med honom. Samtidigt så ser jag inte att det är någons fel, sånt händer liksom. Kanske ska hästhållaren sitta kvar i vagnen när de tar kortet? Vad fan spelar det för roll. Aja.
Det tog ett antal minuter både in och hem. Melander-snubben körde in (inga kommentarer ;) och hem insisterade han på Donken i Rissne. Hm. De gick bra!
Nä. Nu ska jag faktiskt leta lite fakta. Nej bilder. Det lättare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0