What's going on?!

Ja. Det händer väldigt mycket just nu. Skolan är crazy. Läxor - prov - arbeten - läxor - prov - arbeten.. Men vi kämpar på! I'm a worker you know.
Jag har fått två skitbra APU-platser; travnet och kanal 75! Värsta miniprojektet på travnet, ska skapa min egna tävling + priset. Avslöjar inget mer än att ni kommer vilja vinna! Skulle göra massa andra grejs där också. Jag kommer vara helt död!
kanal 75 blir de också kul. Skriva lite artiklar och fota på Valla. Allt ska publiceras också. Jag fasiken sno åt mig ett sånt där lösen!
Min kille är fullt upptagen med en annan brud tills på tisdag. Men jag är en givmild person, så de gör ingenting :) Just de! Jag läser din mail nu grabben (jo, jag ljög igår, jag är nyfiken! Men det vet väl du också?) och jag läste de från din brutta.. PARTYYY! Inte utan mig tack. Haha. Ha..
På lördag är de ponnytrav på Vallen, skitlopp. Fota ska jag. Även fast de braiga objektivet inte funkar. Jag ska!
Fan va jag svamlar nu. Jag försöker komma undan lektionen lite grann. Ska göra en logga till mig själv. De är skitsvårt ju!
Måste jobba nu.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0