Hair all over me

Nu är vi precis uppkomna från stallet. Madde kom hem igårkväll och nu är hon påväg till Gävle med Marcus och Area. Micke jobbar så vi brudar är ensamma hemma. Rakade Mollberg nu på erftermiddagen, jag har ungefär hår över allt. Inte allt för härligt kanske, men jag ska ut och springa innan jag duschar. Usch, de där lät faktiskt inte så fräscht. 

I övrigt har den här dagen varit ganska tråkig och seg. Imorgon ska vi till Eskils, Klara ska köra sitt första russlopp med Molle. Han vinner ju med min klippning. 

Försöker mig på en blogg till travnet, de går sådär. Popar Pussycat Dolls live från London, blir fan aldrig dåligt. Hennes röst är underbar live. Skulle faktiskt inte banga på en sådan kropp heller.. Hm.


XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0