Imorgon smäller de.

Okej. Nu sitter jag och har graflektion. Försöker göra ett skivomslag och nu har jag nästan lyckats göra två stycken! Jag förtjänar en paus.

Kära vänner. Imorgon smäller de. Imorgon blir jag officiellt vuxen. Imorgon får jag själv stå som tränare på min häst. Imorgon får jag ta körkort (ångest). Imorgon får jag får jag köpa cigg och 3,5:or på ica. Imorgon får jag gå på krogen! Jag ska göra en av dessa. Gissa vilken?

Idag är det lång skoldag och fortkörning med Pärlan. Sen blir jag tisdagsbarn istället för onsdag hos Melander, och är ledig hela dagen från plugget. Sen på kvällen drar jag och Marre in till stan, kirrar smycken och extensions till mig. Sen blir det krogen för hela slanten. Tur att jag börjar sent på torsdagar..

Eftersom jag sover hos Melander tills imorgon så får jag mina presenter på torsdag istället. Hoppas jag får något fint på Gina, eller ett presentkort i alla fall. Älskar alla deras nya klänningar. Den här kommer jag ha på lördag:



Den är så enkel, så svart och så snygg. Nej, nu får det räcka.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0