Inget mördande här inte

Idag är Emma så lediga från plugget man bara kan bli. Fatta skönt på en mördartisdag liksom! Ändå är det full fart nere i stallet. Har fixat nästan allt i stallet och vart ute med Pärlan en sväng. Fan vilken skillnad på häst alltså.

Igår när jag kom hem från stallet pluggade jag till licensprovet. Sen drog jag och mamma upp till Ekeby och sprang (okej jag sprang, mamma gick). Jag ska bli en seriös montéryttare! Nästa onsdag blir det kval :)

Igår var vår veterinär Daniel Söderberg här och kollade hästarna i halsen. Alla var fina förutom, gissa vilken? Min såklart.. Det är de där med gräset så imorse bytte vi hage på henne för att se om de blir bättre. Annars dör jag.

Sarah klagde på mig att jag aldrig skrev om dom i min blogg. Då överdriver jag lite med en bild också :D Jag är så snäll.




XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha fuuuuuuu :(

du kunde ha tagit nån bättre bild :D

2009-04-28 @ 18:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0