Måndagsparty?

Emma is back efter lite vila från bloggen av olika anledningar. Igår kom lite folk hem till mig och hade för tidigt födelsedagsfirande, fick pengar, treckfilt till Losting och klänningen jag ville ha! :D Mammas och Tottes presenter får jag på onsdag. 2 days to go Marre :)

Den här veckan är verkligen uppbokad till 300 %.

Måndag: Fortkörning, eventuellt två stycken.
Tisdag: In till stora staden och shoppa de sista till partyt.
Onsdag: Emma goes 18!! Ledig hela dagen och utgång på kvällen!
Torsdag: Fortkörning, in till Kista och slinga håret.
Fredag: Hämta nyckel, sova hos Marre.
Lördag: Dagen med stort D :)
Söndag: Antagligen för trött för att orka göra något alls..

De var min vecka de! Sen har vi lite läxor och prov på de också..

Jag måste bara få kommentera Filip och Fredriks nya program Söndagsparty, jag är riktigt besviken! Visst blev det en härlig kontrast med Marilyn (?) Manson och Jonas Gardell i samma soffa, men det hände liksom ingenting i programmet. Dom bara snackade massa skit. Dom får en chans till, sen ger jag upp!



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0