Min vanliga tur..

Okej. Orkar inte skriva så långt eftersom jag måste skriva med endast vänsterhanden. Äntligen när Emma Wahlberg fick chansen att testa en häst i monté med egna sadel flyger hon av mitt i ett 25-jobb. Grattis! Kan knappt böja knäna och högra axeln är helt ur funktion. Sadeln gled runt mitt i jobbet. Härligt att känna känsla att man verkligen ska ramla av. Speciellt när hästen är 170 i mankhöjd. Men han var i alla fall riktigt fin :)

Kunde i alla fall gå tillbaka till stallet, satte mig i köket med Amy. Visst gjorde de ont, men plötsligt var det som om jag fick en chock, kallsvetades, mådde illa. Det var riktigt nära att jag svimmade, men brudarna drog upp mig till huset i rockarden.

Har precis kollat på Marcus och United, vilket radpar säger jag! Det där är en riktigt häst. Och en riktigt kusk.

Nej nu är det alldeles för jobbigt att skriva.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0